Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 19 maj 2009

I skrivande stund är i stort sätt årets upplaga av Premier League avgjord. Arsenal slutade som vanligt numera på en 4:e-plats, en insats som kan ses på flera olika sätt. För att vara Arsenal som klubb är det ett dåligt resultat men med tanke på hur ungt laget är så får det allt ses som ett plus att vara i top 4 i en av världens tuffaste ligor.

Manchester United är dock ett lag som man aldrig kan räkna bort helt och hållet och de motsvarar de höga förväntningarna man kan ha på ett lag nästan varje säsong. I år kan de till och med vinna 4 tuneringar alternativt ligor på en säsong! Fergussons killar kan man aldrig räkna bort och de gör oftast sitt jobb på ett föredömligt sätt. Egentligen är jag inget stort United-fan, men efter att ha sett United i årets Champions League slutspel, varav två matcher mot Arsenal, kan jag dock inte annat än grattulera dem och faktiskt hoppas jag att de även ska vinna mot Barca i finalen. Fortfarande är dock United ett lag som jag tillsammans med Chelsea tycker mer illa om än självaste Tottenham.

I semifinalerna blev Arsenal totalt utlästa redan från första minuten i första semifinalen och efter en tio minuters otur i den andra så var det kört för The Gunners.
Det är så typiskt för Arsenal att alltid skjuta på jobbet till framtiden istället för att köra stenhårt från första början. Inte blir det bättre av att ha dåliga reserver som inte håller i längden när de väl får spela. Hoppas på en mycket lyckligare säsong nästa år för Kanonerna!

Ps. Som synes på bilden finns det även Tallibaner i Uniteds fansskara. :o) Posted by Picasa

2 kommentarer:

Haha! "Än självaste Tottenham" Ofta :P Vad har de gjort för ont? ;) Ett av många lag jag håller på i England. Tottenham, Blackburn, Hull, Sheff Utd, WBA, och fr.a. Margate och Leeds :P

Jag har väldigt dålig koll själv på vad Tottenham har gjort men Arsenal och Tottenham hatar varandra sedan långt tillbaka i historien vad jag har förstått det för, av väldigt många olika anledningar.
Inte dåligt många favorit-lag du har du... ;oP

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter