Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 22 oktober 2012
Nu mina vänner kommer det stora avslöjandet  Svaret på frågan som ni alla någon gång har letat efter. Frågan ni sökt svar på är; "Varför blir man en player?". Svårare fråga än så blir det inte den här gången. Däremot är det kanske svaret som tar mest tid, så därför börjar vi med att besvara denna fråga direkt. Svaret handlar dock bara om ett enda centralt begrepp, nämligen BEKRÄFTELSE, precis som i så många andra tillfällen.

Man blir helt enkelt en player för att tillfredsställa behovet av bekräftelse ännu mer än vad man får till vardags. Genom att välja att vara en player så får du regelbunden bekräftelse, som förutom det rent existentiella behovet att vara en människa, även inkluderar att du ser bra ut, är attraktiv och att folk vill ligga med dig.

Genom att playa får du reda på saker som att du är snygg, att andra blir kåta av dig och att du får dela något sjukt mysigt med en annan människa. Vem skulle inte vilja ha detta? Vem skulle inte vilja få reda på att man ser bra ut? Vem skulle inte vilja veta att andra blir så kåta av dig att de vill ha sex med dig? Vem skulle inte vilja ligga, bara en sådan sak? Alltså, inte för liggandets skull (som statistik) utan för att det är så gött!

Personligen har det där med att vara en player aldrig varit lockande i mina öron, det ska ni verkligen veta. Klart som fan att jag tänder på kvinnor, på deras kroppar, att ha sex med dem och så vidare. Jag skulle dock aldrig klara av att ha flera tjejer samtidigt, eller att träffa tjejer för att leka av mig. Jag har inte samvete för det, då det känns så sjukt kvinnoförnedrande, egoistiskt och ohygieniskt samt att kvinnan då är en mer aktiv upplåsbar Barbara. Vad är meningen egentligen med att sätta på 3-4 olika brudar på en vecka, som inbördes är helt ovetande om varandra, men som ger mig ökad statistik in the mission of Besegrade Fittor? Jag har som sagt var inte samvete av att ligga och guppa med en tjej och samtidigt veta att hon är nummer 4 denna veckan. Man gör inte så, så enkelt är det. Lika väl skulle inte jag vilja att det var tvärt om, att man ligger med en tjej, som legat med 3 killar före mig denna veckan. Det är ju bara äckligt! Inte fan känner man sig unik då inte. Då handlar det inte om mig som person utan om att ligga, skit samma vem personen är.

Förutom att man blir en player pga anledningarna ovan om bekräftelse och sex etc, så är det även på grund av att samhället ser ut så idag. Alla springer runt och ligger med alla, är falska, ljuger och följer grupptrycket med det som är "inne" idag, alltså att playa. Till och med tjejer har börjat syssla med sådant numera, men de flesta är förmodligen så omedvetna om detta att de inte ens fattar det själva, när de springer runt och teasar 4-5 killar på krogen/kväll. Du själv tror att du är unik och blir därför intresserad av tjejen i fråga, som dessvärre bara gör detta för att få den bekräftelse som krävs för att hon skall må bra. Att hon skall känna att timmarna framför spegeln och på gymmet ger resultat. Hon är då helt plötsligt snygg, tillräckligt för att få folk i din omgivning att bli så kåta och att de vill ha dig naken. Sedan svansar du efter den där tjejen hela kvällen i tron om att hon sett något speciellt hos dig, när det i själva verket bara är stressande för henne att folk följer efter henne. Hon tyckte att det var okej att teasa, när honsjälv hade makten om vad som är tillräcklig bekräftelse och inte, men inte att bli förföljd när hon själv inte vill det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter