Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 12 juli 2012






Som sagt, snart är det dags för Knorrfest 2012 som arrangeras och presenteras av mitt band Ravaged, tillsammans med Föreningen Knorrfest och Backstage Rockbar! Se planscherna nedan för information om dag, tid, band, biljettpriser och spelschema med mera.... 


Glöm inte att förköp av biljetter enligt länken nedan är billigaste, enklaste och smartaste alternativet! http://www.tickster.com/sv/events/exzft4t6db51yfz


Förmodligen kommer det vara mycket svårigheter att ta ut pengar med kort på plats, så ta med kontanter! Tack på förhand, vi ses!! \m/





Ravaged har precis släppt en EP med hela deras nya skiva!:

http://rocksverige.zitiz.se/2012/07/16/ravaged-slapper-ep-for-streaming__64408




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter