Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 29 maj 2009
Så har det blivit dags för att lämna in den sista hemtentan för i år. Det kändes extra skönt att få den färdig eftersom det var så motbjudande att börja skriva på den. Nu är det bara omtentan i somatiska kvar. Fast det är inte så bara egentligen. Den är väldigt stor och säkerligen en av de svåraste tentorna i utbildningen. Nu är den i alla fall inlämnad och jag har gett mig ut ensam på en promenad nere vid fallen. Vädret är på topp och det är varmt och skönt ute. Ska ta en sväng till gymmet sedan också för ta ytterligare en promenad och kolla på när mitt lag spelar match. Tills dess är det bara till och sitta här i solen och njuta en stund till!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter