Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 2 maj 2009
I förmiddags åkte jag med bussen till Kampenhof, där jag blev upphämtad av min pappa och ena bror, för att senare åka till våran husvagnsplats i lyckorna. Sedan kom min mormor och morfar också och vi käkade gott tillsammans.
Måste säga att det har blivit oerhört fint och mysigt här! Mycket slit har det varit kan jag tänka mig och bra blev det verkligen!
Sedan blev det den promenad bort till en strand som jag var på under ett scoutläger för många år sedan. Helt otroligt vad allt förändrats sedan dess. Allt var mycket mindre och kortare avstånd än vad jag hade förväntat mig innan jag kom hit igen, 17 år senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter