Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 27 maj 2009
Så var det (äntligen) dags för final i 2009-års Champions League mellan Barcelona och Manchester United. Vilket lag ska vinna? Enda anledningen till att jag röstade på United som segrare var att de hade förtjänat att vinna mest av de båda lagen och inte för att jag tycker om dem som lag. United är ett av de lag jag tycker mest illa om, men på det sättet som de spelade ut Arsenal, han chans att vinna 4 titlar på en säsong och är att räkna med år efter år efter år.

Matchen i sig var oerhört tråkig. Manchester började med ett bra tryck under första minutrarna, men då Barcelona tog ledningen med ett skott på mål i tionde minuten dog första halvlek. Andra halvlek belv inte mycket bättre den och United visade upp sin trogna engelska kämpaglöd - sparka på allt som rör sig och skit i vart bollen är - vilket bl.a. borde gett Röd-luve-Paul ett rött kort efter att ha varit på planen i två minuter max.

Efter 90 minuters pina, i brist på annat att göra, ännu ett inställt rep (jävla helvets fan! vad fan sysslar ni med?!) och en förhoppning om att vara utan datorn en stund, så tog matchen slut. Äntligen över! Båda lagen är så rädda tt förlora att ingen anfaller. Visst hade det varit roligare om det blev 3-2 eller något så att det blev lite spänning i finalen, men icke. Barca vann ändå tillslut. Rättvist? Ingen aning.

Bilden här ovan avslöjar röstningsresultatet i undersökningen. Tack alla som röstat! (Jag själv har röstat en gång på Arsenal och när de blev utslagna på Man. Utd.) :o) Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter