Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 20 september 2011
Då var ännu en undersökning avslutad. Denna gång gällande den allmänna uppfattningen om "Echoes Of My Thoughts". Själva meningen med att ha denna omröstning var egentligen för att jag under årens lopp har lagt ner mer tid och energi på bloggen som blivit en än mer seriös och utvecklad. Speciellt med tanke på det fantastiska och enkla blogg-designprogrammet "Artisteer" som jag använder mig av för att åstadkomma denna design. Ett program som fungerar precis som Microsoft Word eller Microsoft Frontpage samt är mycket lättarbetat och lättförståeligt. Nu är det dock dags att gå vidare till resultatet av undersökningen:

Till att börja med vill jag tacka er 7 personer som har röstat, då detta faktiskt är flest antal röster hittills i en undersökning som jag har gjort, tro det eller ej. Om ni undrar varför det är lite andra färger här än hur det var när undersökningen låg aktiv på bloggen, så är detta för att göra siffrorna med vit text mer synliga i de vita spalterna. Detta är alltså för att det skall blir möjligt att se X antal röster/punkt i undersökningen.

Skall inte gå in helt och hållet på varje punkt utan det får ni göra själva. Kan dock tillägga att majoriteten av er som röstat tycker min blogg har snygg design, intressanta inlägg och lättförståelig text. Tackar och bockar för dessa utmärkelser. Själva poängen med denna undersökning var huruvida jag lyckats med min nya blogg-design i "Artisteer" och om det var något jag absolut var tvungen att ändra på per omgående. Så verkar det dock inte vara i dagsläget i alla fall, men tids nog kommer ni nog få se lite nyheter ändå.

För er som inte vet vad "Artisteer" är, kan jag tillägga att tjänsten både är gratis och kan köpas billigt som ett 1-års abonnemang. Själv har jag gjort det sistnämnda, och har inte ångrat det sett till det stora hela.

Give it a try!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter