Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 21 september 2011
Under de senaste dagarna har jag jobbat lite på en förändring av min blogg till en sida med mer fokus på mitt band "Ravaged". Detta är en tanke som vuxit fram under en ganska lång tid, men har inte riktigt fått tummen ur att göra något vettigt med den. Efter att våran sångare Nikki Neil tipsade mig om att "skriva blogginlägg på engelska" så tänkte jag äntligen sätta planen i verket!

Då jag är oerhört nöjd och stolt över min egen blogg Echoes Of My Thoughts var det inte lätt att göra en egen sida för bara Ravaged eftersom jag ville ha kvar mina andra inlägg och den gamla bloggen, och samtidigt som jag ville göra något helt nytt. Det hela blev istället en kompromiss. Resultatet blev en blogg som är uppdelad i två olika sidor där Echoes Of My Thoughts fortfarande kommer vara huvudsidan, men där Ravaged-bloggen, alltså den tidigare så kallade "Bandbloggen" (överst i huvudmenyn) kommer handla mer om Ravaged utifrån ett fan-perspektiv med fokus på engelska inlägg. Dessa inlägg kommer förmodligen bli mer kortfattade än de som finns på svenska i huvudbloggen, men det är värt ett försök i alla fall så får vi se hur uppskattat ni tycker att det är?! Där kommer även finnas lite omröstningar tänkte jag och möjlighet att prenumerera på nyhetsbrev via mail. Dessutom är det enkelt att ta sig tillbaka till ursprungssidan som ju är Echoes Of My Thoughts därifrån, ifall man vill läsa mer detaljerad information och även helt andra inlägg i jämförelse med de på Bandbloggen för Ravaged.

Kommentera gärna här nedan, på "Bandbloggen" eller i "Gästboken".

PS. Observera att denna sidan bara är på prov, så får se hur länge jag orkar hålla den vid liv. Mycket beror på hur mycket NI uppskattar den...

Tack på förhand!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter