Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 15 september 2011
Satte mig och kollade på en film "Bröderna Karlsson" på betaltjänsten ViaPlay som jag använder mig av, bland annat för att kunna kolla alla Arsenal-matcher.
Så nu har jag gjort lite reklam för detta också...

Hur som helst, nu åter till filmen. En film som handlar om Niklas, en advokat som är mitt i livet med bra jobb och nice tak-våning mitt i stan. Det enda han egentligen saknar är en flickvän att dela vardagen med, något han försöker jobba på under filmens gång. Efter ett tag kommer det fram att han även har en enäggs-tvilling-bror sim heter Hasse. Dem är till viss del helt ovetande om varandra. När dem väl skall träffas kommer båda deras liv att förändras stort, eftersom killarna ser oerhört lika ut, vilket ställer till en hel del vardagsproblem...

Mer om handlingen än så blir det inte, för då är det ingen som vill se filmen sedan om allt står i min blogg. Kan dock tillägga att det är en väldigt bra film som även har en hel del riktig humor. Blev väldigt positivt överraskad när jag sett den och kan rekommendera er läsare att se den. Rollen som Per Andersson har ger dig en hel del goa skratt!


Betyg; en stark 3,5:a.

Kommentera och klicka på skalan nedan för att säga vad du själv tycker om filmen!

Glöm för övrigt inte att rösta i undersökningen här ovan om min blogg-design m.m.!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter