Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 24 april 2009
Hej alla!

Jag vill bara tacka er som har röstat på mig i Most Lovable Person Contest på Facebook. Jag har nu fått 37 röster och ligger först på listan. I alla fall på min Facebook-sida.

Det tycker jag är väldigt roligt!
Det kanske finns folk som tycker om mig ändå, i denna värld?!

Tack så mycket hur som helst!
Det känns mycket glädjande att bli sig bekräftad, uppskattad och omtyckt på detta sätt! Posted by Picasa

1 kommentarer:

Vadå är de blogg som skickar från nr 123? Har ju inte ens lämnat mitt mobil nr? :P

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter