Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 3 april 2009
Ja, som ni ser är det som det är... Imorgon ska jag göra min läkemedelstenta, än en gång, så vi får se hur det går denna gången. Hoppas fan att jag klarar den nu! Idag har vi för övrigt haft seminarium, vilket var o-erhört o-givande, o-intressant, o-nödigt, o-roligt, o-trevligt, o-kul, o-smart upplagt, o-troligt tråkig lärare, ooa hela natten, ooa hela dan'... Det var inte roligt kan man alltså säga, med en dålig lärare, och ett ännu sämre upplägg. Kul att ens kalla det för seminarium när det bara var en som redovisade om varje sjukdom typ. Ingen diskusson blev det. Sorgligt! Har varit på gymmet idag igen, och ta mig fan, det är nog det tråkigaste jag vet!! Usch och fy, tackar vet jag fotbollen! Varför gymmar jag då? Jo, för att orka arbeta i ambulans i hela mitt arbetsföra liv, utan att dö av utmättning i bästa fall. Musklerna kommer tyvärr inte över en natt, så det är bara till att börja i tid. Tråkigt som fan är det dock! Ikväll blir det lugnt som attan. Det ska bli skönt! Käka chips, läsk, dipp och kolla på tv! Jag längtar redan... Men nu blir det till att slänga sig på sängen en stund, för att sedan diska, plugga, käka och börja ännu en myskväll i ensamhetens tecken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter