Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 11 april 2009

Så var jag hemma i Romelanda igen. Eller jag kom ju faktiskt hit redan igår eftermiddag. Det konstiga är att så fort jag kommer hem känns det nästan precis som att jag aldrig har flyttat härifrån. Även om jag vet att jag inte längre har kvar varken mitt rum eller något annat som jag äger (bortsett från lite skit på vinden då) här. Hur som helst ska jag alltså fira påsk med min familj och det är alltid lika trevligt! Har pluggat lite idag också, men det var roligare att vara ute i solen och ha det gött. Första dagen med shorts för i år för övrigt!

Själva påskbuffén består av jansons frestelse/potatisgratäng, sill, köttbullar, prinskorv och skinka bland annat. Utöver detta blir det dricka och självklart påskägg (se ovan, fast) med godis. Sedan blir det väl till att gå upp och kolla på påskbrasan också kanske?! Det var allt för nu. Ps. Visst är det gott med ägg! Ds. Posted by Picasa

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha, låter bra där (y) Antar att den känslan av att aldrig ha flyttat hemifrån då man åker och hälsar på, är vanlig?

Malin sa...

Haha :')
Men man fååår inte tipsa om sig själv.

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter