Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 16 april 2009
Idag har jag tränat igen med mitt goa lag!
Fy fan va kul det var! Andra grästräningen för i år (man börja vänja sig vid underlaget lite mer än i tisdags), säkert minst en 20 minuter med avslut/inlägg och spel dessutom. Äntligen får man slänga sig lite (jag är målvakt). Har varit en jäkla massa löpning på de senaste 300 träningarna. Nej, inte riktigt så många, men som målvakt är det inte kul när alla andra springer runt och passar, vilket resulterar att man själv antingen har tråkigt, står och fryser eller känner sig dum när man agerar stolpe så fort man får en passning (dvs. att bollen studsar okontrollerat ifrån en).

Dessutom gick det jävligt bra på träningen också. Förmodligen min bästa träning sedan ett par månader tillbaka. Det var till och med så att jag kände mig duktig för en gångs skull.
Ser verkligen fram emot säsongen nu. Ska bli spännande att se vad den har att erbjuda. Första A-lagsmatchen på lördag och första B-lagsmatchen på måndag. Nu är det dags! Posted by Picasa

1 kommentarer:

Jaså, du får inte löpa med de andra då? Löpning som är så otroooligt kul...
Ja, erkänn att dagbok och blogg har svåra gränser för vad som är vad? Jag skriver dock nästan tvärtemot vad man borde göra, dvs i min "riktiga" blir det typ: "jag gick upp, frukost, dusch, in till stan o träffa x, kollade blablabla på kvällen och ska sova nu, kl x" medan det i bloggen blir mer personligt för att det finns mer utrymme och inga krav på datum typ.

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter