Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 19 april 2009
Sitter nu på Butlers efter att ha varit på inflyttningsfest hos en kompis. Det har varit en trevlig kväll och jag undrar nästan vart alla drog efteråt. Har inte sett så många här direkt, men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring.
Jag har för övrigt träffat en ball kille som kallas grus. Han håller på med fäktning, är utbildad stuntman, pluggar till typ regissör, spelar gitarr samt går omkring med munspel, marackas och mungiga i jackfickan. Det tycker jag är ballt! Dessutom hade han typ en sjörövarskarf på huvudet och en kartong med lådvin som satt fast i byxorna.
Varför var han så ball då? Jo för att han är som han vill och skiter i vad andra tycker, utan att någon tar skada och han mår bra av det.
Nu när jag var väg hem igen, mötte jag en kille som läste en annons på ett skylt fönster högt för sina polare;
- "13.000 för en resa, det är ett jävla bra pris, den 19/4".
Jag svarade glatt;
-"det är ju idag."
Hans kompis sa;
- "då får du gå hem och packa nu då."
Han sa;
"nej, jag har tenta på fredag, så det går inte."
Det bästa av allt är att han var från norrland.
Det var allt för denna gången, hej!

4 kommentarer:

Super trevlig blogg!
Ska själv plugga till sjuksköterska nu efter studenten :)

Tack ska du ha! Det var roligt att höra!
Hoppas du kommer tillbaka då?! ;oP
Ha det gött!

Malin sa...

Sv: Tack :D fastän det där hade jag när jag var ca 14-15 år, så inte längre.

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter