Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 26 april 2009

Så var dagen kommen. Dagen då mina favoriter fick slåss om vem som skulle vara kvar i Expedition Robinson 2009. Det krävdes 9 timmar i varsin bur för att avgöra duellen.
Ska här försöka sammanfatta några saker som gör att jag tycker om dem.

Erik Billing, till att börja med, ser ut som fan och är sig själv, vilket är bra bara det! Att han sedan säger vad han tycker, står för det, har alltid svar på tal och ställer upp för laget gör honom till en ännu värdigare deltagare av Robinson. När han dessutom i ett öråd kallar Mika för överklass är hur klockrent som helst, då alla tänker just detta men det är bara Billing som kan med att säga det. Här är hans blogg för övrigt: http://trevoltbilling.blogg.se/index.html

Jarmo var en snubbe som jag tidigare inte hade så stor uppfattning om. Han kör sitt eget race och håller sig i form genom morgongymnastik och blir hånad för att han gör det. För att han är som han är, men han fortsätter. När han sedan blir utröstad att möta Billing i en vinna-eller-försvinna-duell gör inte saken sämre. Han säger till sitt gamla lag vad han tycker och ser sedan till att ta hem hela tävlingen. Då han senare kommer tillbaka till tävlingen kör han samma rävspel som alla andra har kört mot honom i hans eget lag, överraskar alla killarna att han är immun i örådet och börjar direkt skapa en pakt och rösta ut en i killgruppen utan förvaning.

Det ska bli mycket spännande att se hur detta utvecklar sig i fortsättningen.
Hoppas verkligen han får ut Christian, som beter sig mer omoget, divit och egoistiskt än alla andra tillsammans.
Dock skulle Billing varit kvar. Jag tror att dessa två i samma pakt kunde blivit asbra! Posted by Picasa

1 kommentarer:

Sv: tack! Jag är själv alltid orolig att jag skriver för omständigt eller långt..
Och håller med dig om Billing och Jarmo. Synd att de två skulle hamna mot varann. Visst är det märkligt att folk alltid vill ha bort de som är sig själva och äkta istället för påklistrade pakt-as som försöker vara smartare än vad de är?

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter