Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 10 februari 2012
Köpte en festis för ett tag sedan och möttes på baksidan av förpackningen, den trevliga lilla bilden här till höger. Som jag skrivit massa gånger tidigare så kan man göra så himla mycket för någon annan människa utan att det krävs speciellt mycket av en själv. Blev glad över den reklamen som "Friends" stod för, då de på ett enkelt sätt försöker göra reklam för alla människors lika värde och därmed även en tillhörighet (att vara människa), vilket på så sätt knyter ihop alla personer till en enda grupp, där egentligen ALLA borde vara vänner med varandra.

Sug på den karamellen.

Försök uppfylla några av dessa punkter själv. Det är inte svårt och tar inte lång tid. Det enda som händer är att du kanske gör dagen för din medmänniska med enkla medel.

Hjälp en kompis! Små saker gör skillnad!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi jo visst kunde det gått bättre, men vi får väl vara lite glada, inte är det alla som odlar svamp i köket iallafall inte ätbar svamp. Några små stackare kikade ju upp det har vi ju bildbevis på. Vill du kanske om jag nu lyckas kanske ha din svamp historia länkat tro? Det skall väl inte vara så svårt.

För att också prata om ditt inlägg.

Tänkte jag bara passa på att säga HEJ, det är roligt att du skriver inlägg som faktiskt är någon vitts att läsa.

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter