Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 29 december 2011
I brist på vettiga och underhållande TV-program under julafton zappades det vilt mellan kanalerna för att hitta något som kunde tänkas tillräckligt intressant för att lägga ett halvt öga på. Det gick ofärskämt många skitprogram på julafton, som jag tidigare skrivit här, men dessvärre var det ta mig fan en julkonsert på varje kanal och dessutom samtidigt! Snälla rara, hur tänker ni då???

Eftersom DiLeva är en favorit hos mig så valde jag att kolla på den konsert där han skulle medverka med en egenskriven låt. Låten han framförde var ingen mindre än "Julens Stjärna". En låt som han skrev på midsommarafton, till alla hemlösa som är utsatta i samhället, men som blir ännu mer utsatta när det är jul och vinter. Ännu en mycket fin tanke av denna underbara man! Som om inte det vore tillräckligt, så finns låten att ladda ner som singel på diverse sidor och där allt överskott går till hemlösa i Sverige.

Ni hemlösa, tacka Di Leva för hans omtanke! Ni andra, tänk vad mycket man kan göra för andra, bara man lägger manken till och försöker!


Hur mycket gör du för andra i din vardag och hur mycket mer kan du göra?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter