Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 28 december 2011
Nu ett inlägg som är ganska försenat, men som ändå känns anmärkningsvärt att slänga upp här:

Några veckor innan julafton var jag och handlade en massa livsmedel inför julförberedelserna på Maxi. Jag kånkade de två halvtunga röda plast-kassarna med Maxi-emblemet på mot min parkerade fina Volvo.
Väl framme låste jag upp centrallåset och ställde jag ner den ena kassen på marken, i hopp om att öppna bagage-luckan och lägga ner varorna. På bagage-luckan (för er som vet hur Volvo 850 ser ut) låg det kvar ett par centimeter högt lager av snö och is.
Jag tänkte att det är väl bara att öppna luckan och stoppa ner påsarna. Ingen tid att förlora.

Till min stora förvåning knäcker till ganska rejält när jag öppnade bagageluckan till sin fulla höjd och ser hur det rasslar ner en hel hoper med tunna snötäckta isblock rakt ner i bagaget! Jag han tänka ungefär något i stil med; "Bra jobbat, Calle!" innan jag hör ett äldre par bakom mig komma gåendes med sin kundvagn. Mannen sa något i stil med; "Höhöhö... Har du is-maskin i bagaget eller?". Jag vände mig om och log mot honom; "Hehe. Ja, man kan nästan tro det".

Han gjorde min dag! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter