Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 25 december 2011
God Jul i efterskott till alla läsare och självklart god fortsättning!

Blev lite fundersam igår när jag tittade över TV-programmen och förvånades över hur mycket skit-program det går på Julafton! För att inte tala om Juldagen. Där är det precis samma sak.
Jag kan ju tycka att det mest optimala vore att sända en jäkla massa filmer på dessa dagar, då merparten av alla i hela Svergie är hemma och umgås med när och kära. Man tar sig tid att kunna sitta ner å kolla på en film med tända ljus och glittrande snö ute (för er som har det, för det har inte jag haft) i vintermörkret.

Skärpning SVT och TV4 framförallt. Mer bra TV-program på jul-ledigheten.
Det återstår att se vad som händer framigenom under mellandagarna, då jag inte kikat på dessa program-sedlar ännu. Hittills har det i alla fall varit bedrövligt än så länge och ett rent ut sagt uselt utbud!

Hur som helst får jag väl ändå önska er ett gott nytt år, om inte tillfälle ges att göra det!

Välkomna tillbaka 2012 med fler rykande inlägg med intressanta samtalsämnen och våran efterlängtade debutskiva med mitt band Ravaged från Trollhättan (förhoppningsvis i Januari).

Ha det gött!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter