Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 26 januari 2013
Är inte TV4 en av de bästa TV-kanalerna i dagens TV-samhälle? Jag tycker i alla fall att de har vuxit rejält på den senaste tiden med en rad underbara program. Här kommer några av de senaste höjdpunkterna:

Så Mycket Bättre - Mitt stora favoritprogram. Hur underbart som helst att lära känna artister på ett nytt sätt och att lyssna på låtar/texter/musiker som är helt främmande för min låtskatt, men som ändå har mycket tanke och känsla bakom.

Sveriges Mästerkock - Matlagningsprogrammen avlsöer varandra, men detta måste väl ändå vara ett av de bästa just nu?!

Inkognito - En helt sjukt underbar serie med spänning, intresse och mycket humor. Måste verkligen ses för er som inte sett den. Det är det bästa på länge! Väntar redan på säsong två om det blir någon....

Mia På Grötö - Ännu ett underbart koncept vad gäller att artister och kända människor gör saker tillsammans och pratar vardagssnack. Mycket intressant. Jag som älskar att analysera och studera människor så passar detta utmärkt!

Halv Åtta Hos Mig - Ett av de få program jag gillar skarpt, men ändå inte följer slaviskt. Intressant upplägg att folk bjuder hem sig till varandra och bjuder på mat. Osvensk och ändå naturligt och avslappnat. Helge Skog gör sitt för programmet.

Familjen Holstein-Gottorp - En nystartat och mycket rolig serie. Se den!

Kontoret - En gammal klassiker som börjar sändas nu igen i en andra säsong. Helt okej program över lag, men ändå kändes första avsnittet i årets upplaga lite skumt.

Utöver dessa program finns ju även andra populära underhållsprogram som ingår i TV4:as kanalutbud:
Pluras Kök, Vad Blir Det För Mat?, Idol, Talang, X-factor, Gladiatorerna, Expedition Robinson, Farmen, Bonde Söker Fru, etc. Alla program följer inte jag, men det är ändå program som är välkända hos den svenska publiken. Jämför exempelvis detta utbud med SVT's, eller vad säger ni? Vilka är era favoritprogram, favoritkanal och så vidare?


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter