Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 1 januari 2013
Detta är den enkla orsaken till varför man hatar vårdförbundet mest av allt i hela världen. Dom är inte direkt snabbtänkta, men man bör väl ändå ge dem en ensam applåd för att hissen nästan har gått ända upp tillslut. Eller man kan ju hoppas det i alla fall, för hoppet är ju det sista som överger människan. Sätt lite fart istället och gör något åt det istället för att bara sitta där på era arslen och filosofera med ett problem som är allmänkänt men som ändå bara blir större varje år.

https://www.vardforbundet.se/Agenda/forbundsordforande/Sineva-Ribeiro-har-ordet/Arbetsklimat-och-villkor-MASTE-forbattras/?showAllComments=true#

Ps. Då kanske ni undrar varför jag betalar pengar till en så värdelös organisation som aldrig arbetar för att svensk sjukvård skall få bättre arbetsvillkor, personal och lön. Den enda anledningen till varför jag är med är för att jag arbetar med intensivvård och det är rätt gött att ha en försäkring om jag någonsin skulle begå ett misstag som blir ödestiget för någon annan. Annars hade jag aldrig betalat den summan till personer som inte förtjänar det. Det är för min legitimations skull och det är för att vara försäkrad på arbetsplatsen etc.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter