Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 19 november 2012
Dags att skriva ett hyllningsinlägg utan positiva lovord med betoning på sågning och mycket ris. Har följt Så Mycket Bättre även i år, och jag bevakar det noga. Jag tycker om programserien och dess upplägg, där artister umgås som privapersoner, tolkar varandras låtar på rikigt bra sätt och dessutom delar med sig av självbiografiska delar från sina karriärer och liv. Tänkte skriva lite kort om det som setts i årets program än så länge. Rent generellt sett har det varit rikgit bra, bortsett från vissa saker. En av dessa saker är Olle som är lite svår och komplicerad.

Den andra saken är Sylvia Vrethammar. Kvinnan som tror hon är en riktig primadonna och drama queen. Dessvärre är hon rent generellt sett till alla inslag med henne både omogen, barnslig, självupptagen, högljudd, snobbig, socialt störd och en mycket dålig sångerska bland annat. Hur hon rör sig på scenen så borde hon även tro att det är sexigt med 60-åriga kvinnor som vickar på höfterna och rumpan i kameran, men det är äckligt och avtändande. Jag tycker hon har ett oerhört störande beteende, bara så att ni vet. Jag gillar henne inte och hon förtjänar inte mer uppmärksamhet och jag orkar inte förklara alla saker i programmen som motiverar mina åsikter heller. Dessutom tänker jag inte fortsätta att komma på fler negativa saker om henne än jag redan skrivit.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter