Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 13 november 2011
Idag firades Fars Dag med att åka hem till familjen och följa med dem på bio. Filmen som valdes var Tintin fast i 3D-format, på salongen Bergakungen i Göteborg. Efteråt åkte vi till mormor och morfar för att fika och ta det lite lugnt ett par timmar.

Jag hade inga större förväntningar/förhoppningar av filmen, då jag inte hört så mycket om den. Dock kan jag säga att det var en riktigt bra film. Mycket bra gjord med fina miljöer och coola stuntman-trick så att det fick lite släng av verklighet och en tydlig bild av den mera overkliga, ursprungliga seriernas värld. Sedan är det ju två riktiga genier som är upphovsmän till denna film i Steven Spielberg och Peter Jackson.

Handlingen var spännande och humoristisk. En bra familje-film, som kanske i och för sig är för svår för barn att hänga med i. Man får nog vara i 10-årsåldern i alla fall om man skall hänga med lite och självklart bör man nog se den med dubbade ljudspår på svenska.

Kan säga att det helt klart var en sevärd film som aldrig känns seg eller långtråkig. Den slutar på ett sådant sett att man känner ett sug och intresse av att se nästa del när den kommer på bio.

Helt klart sevärd!

Betyg: 4/5

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter