Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 11 november 2011
Idag är det 11-11-11 och klockan är nu 11:11:11. Frågan är om jorden går under då? ;oP

Eller vad tror ni?

Finns tydligen även en film enligt bilden här nedanför som skall handla om detta, i alla fall vad man kan utläsa av titeln. Jag tänkte kolla på denna filmen inför idag men så blev inte fallet tyvärr. Får väl se om jag orkar se den imorgon eller något om jag överlever tills dess. ^^


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter