Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 20 november 2011
Idag är det ingen vanlig dag. För idag är det en väldig massa kombinationer av följande fyra siffror:



2   &   0   &   1   &   1


Visst är det lite coolt ändå?!

Det är nämligen den 20/11
Det är år 2011
Klockan är 20:11

Gud, vad roligt och intressant att veta?!

Ja, visst var det!

Ha det bra, 

Tack å hej, leverpastej!


Ps. Det var jag som kom på det sista rimmet och råkade berätta det på bussen och nu står det helt plötsligt i alla Bert-böcker! Snacka om flyt! (Eller inte). Ds.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter