Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 7 november 2011
Vilka saker ångrar du som du varit med om?

Vad skulle du ändra på om du fick leva om ditt liv? 

Hur skulle det se ut och vilka val skulle du gjort annorlunda?

Om inte det hade hänt. Om detta hade hänt istället. Om jag fick ändra på det som var.
Om, Om och Om igen....




Avslutningsvis, låten Om med Niklas Strömstedt:

Leende spegel med brister och fel, ser att barnet har blivit en man.
Och gudarna gav mig en underlig själ, som har svårt att ta för sig ibland.
Men idag, har vi kommit en bit, du och jag.
Ta bort alla ord, du vet vad jag menar. 
Chorus:
Om du var ett hav vore jag en våg.
Om du var himmelen skulle jag ha vingar.
Om du var ett regn hade jag vart hav och land.
Om du var musik vore jag en sång.
Om du var vidderna ville jag va' vinden.
Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns. 
Kom, kom min älskade månen är stor, alla fönster är öppna inatt.
Öppna mot världen där kärleken bor, bara kom, håll mig vaken inatt.
Vi är kvar, vi är tiden som går, du och jag.
Vi gör det igen när morgonen kommer. 
Om du var ett hav vore jag en våg.
Om du var himmelen skulle jag ha vingar.
Om du var ett regn hade jag vart hav och land.
Om du var musik vore jag en sång.
Om du var vidderna ville jag va' vinden.
Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns.
  
Na, na, na, na, na...
  
[Chorus x2]

Du har fortfarande ett tag kvar att leva och det är inte försent att ändra på något, även om dåtiden/det som passerat är svårare att ändra på (tyvärr). Allt är möjligt men i olika utsträckning och på olika sätt. Det är bara du själv som kan sätta stopp för ditt eget liv. Ingen annan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter