Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 26 oktober 2009
Idag har jag varit på ännu en höstpromenad med trevligt sällskap längs med kanalen. Anmärkningsvärt var att jag såg två vita svanar cirkulera på vattenytan på samma ställe, som jag såg igår, och blev därför även tvungen att filma dessa som bevismaterial. Det mesta pekar på att det var samma svanar som igår, men det kan jag inte urskilja med mina ögon, så jag låter detta vara osagt. Och förmodligen tror jag att de flesta skiter fullständigt i detta dessutom!! Dagens seminarium var för övrigt helt onödigt och även helt ointressant, vilket betyder att de lika gärna kunde ställt in hela skiten från början. Inte för att jag vill vara sådan, men varför ha ett seminarium där ingen pratar och där man går därifrån med samma kunskap som man kom dit med?! Detta är inte heller något speciellt roligt för omvärlden att veta om ni inte går i min klass eller på annat sätt kan relatera detta till era minnen. Något än mer intressant är det fakta att Bosse Bogserbåt setts till i dessa trakter, tro't eller ej! Hur detta kunde hända kan jag inte föreställa mig i den vildaste fantasi! Men så är fallet och här ovan ser ni bildbeviset, en syn som jag och mitt kvinnliga ögonvittne iaktog. Hoppas på lite annanas ikväll för övrigt, med samma "kvinnliga ögonvittne" som ovan. Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter