Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 23 juni 2009
Äntligen inföll en dag då jag inte bara var ledig, utan även en dag med strålande solsken! Jag hade från början tänkt att plugga en hel del, men kände att jag istället borde ta vara på det fina vädret och bege mig ut. Dessutom får jag kanske lite mer färg också inför greklandsresan som närmar sig allt mer. Av en ren slump upptäckte en annan sida av kanalen när mina föräldrar var här i helgen. Jag bestämde mig för att ta mig en promenix och utforska området närmare tillsammans med min kamera och en flaska med isvatten. Det var en mycket trevlig upplevelse, trots ensamheten. Jag har också tagit en hel del bilder som jag senare ska lägga upp på bilddagboken. Ni som inte är vän med mig där ännu, får gärna lägga till mig, mentalpix heter jag, så får vi hoppas att jag känner igen er. Sitter just nu i något som liknar en park med årets första daimstrut i handen till ljud från glada och lekande barn. Nä nu är det dags att fortsätta vandringen igen. Vi ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter