Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 19 juni 2009
Idag är det midsommarafton. Kvällen ska som jag tillbringa på jobbet, liksom dagen på midsommardagen, istället för att göra något annat. Vi på jobbet beslutade oss för att ta med oss lite saker var och göra ett så kallat knytkalas på jobbet. Alla valde ut några saker som de ville köpa och tillslut hade vi ett helt litet bord med delikatesser. Det fanns sill, potatis, gravad lax, korv, köttbullar, cider, godis, chips, tårtor, bröd, ostar, kex och frukter m.m. Inte alls speciellt dumt om jag får säga det själv. Sedan dukade vi långbord och satte oss och åt. Inte all personal på en och samma gång då, men typ 50-50. Väldigt mysigt om jag får säga det själv, att göra så, för att även få lite härlig stämning på midsommarafton! Imorgon blir det till att ta sig i kragen och spotta sig i näven igen och dra upp till jobbet, för att avsluta dagen med lite glass och jordgubbar i bästa fall. Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter