Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 18 juni 2009
Redan idag hade jag faktiskt tänkt att avsluta enkätundersökning nummer två i min blogg, detta eftersom att det med tolv dagar kvar att rösta, endast har inkommit en röst, vilken jag själv har lagt. Detta eftersom att jag ska komma igång med gymmet nu igen och kanske rent av dra ut på en löprunda också emellan fotbollsträningarna som äger rum tre dagar i veckan. Känns meningslöst att ha en undersökning som ingen bryr sig om att svara på heller. Börjar därför med en ny undersökning såhär dagen före midsommar, som dessutom ska tillbringas på jobbet. Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter