Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 4 januari 2012
Jag har beslutat mig för att gå ur vårförbundet av den enda anledningen att det är bortslängda pengar. De är så fruktansvärt svaga och har absolut inget att säga till om vad gäller överbeläggningar, stress, tidsbrist, övertid, extrapass och framförallt den piss-dåliga lönen. Av den enkla anledningen att man inte betalar för något som inte fungerar så har jag gått ur förbundet. Kan absolut tänka mig att gå med igen, i ett senare tillfälle men i så fall vill jag veta innan att ni gör allt ni kan för att den svenska sjukvården skall bli den bästa i världen. Som det är nu så gör ni inte det och i dagsläget håller den svenska sjukvården på att förfalla utan dess like och ingen jävel bryr sig. Inte ens ni. Fram med staken nu, tack!


http://www.cisionwire.se/vardforbundet/r/sjukskoterskor-drabbas-hart-av-arbetsrelaterad-ohalsa-visar-arbetsmiljoverkets-nya-rapport-,c9208428


http://nwt.se/karlskoga-degerfors/article1039996.ece


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter