Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 23 januari 2012
Sitter här och kollar på "Guldbagge-galan". Prisutdelningarna är roliga, men i det stora hela ligger underhållningen på mycket, mycket låg nivå! Man ser verkligen hur underhållningsvärdet i genomsnitt sjunker i snart alla underhållningsprogram, likaså i Guldbagge-galan. Se bara på exempelvis melodifestivalen, allsång på skansen och så vidare. Numera är det nästan bara pinsamt att titta. Varför i hela friden hyr man in Erik Gadd för att sjunga en riktigt dålig version av "Guld i USA", VM-låten från 1994? Finns det inga fler som vill ställa upp eller?!

Nu till själva poängen: Petra Mede är Sveriges, nej förresten, Världens, sämsta programledare och komiker som någonsin fötts. Hon ligger på en så fruktansvärt låg nivå när hon pratar, precis som om hon var med i Big Brother som en nyblonderad 18-årig bimbo. Petra Mede är en tönt, omogen, barnslig, obegåvad och har en riktigt risig känsla för humor. Pinsamt är ordet. Pinsamt. Kalla dig inte ens för komiker, för komiker är en människa som kan få andra att skratta. När man ser dig på TV, oavsett årtal eller program, så håller du en så fruktansvärt låg nivå att folk känner en pinsamhet smyga sig på dem när dina skämt inte är roliga. När ingen skrattar. Den där nervösa tystnaden där publiken/åhörarna förstår att "där kom visst ett skämt" men det var inte ett dugg roligt och jag förstår inte ens poängen! Skall jag skratta ändå? Kanske att det räcker om jag apploderar, så slipper jag lägga på ett fejkat asgarv som bara ser löjligt ut och kanske komma lite billigare undan på så vis? Men och andra sidan, det var ju inte ens roligt och jag förstår inte vad fan hon säger?!

Petra Mede, snälla bevara oss från allt lidande och sluta visa dig i TV. Gör som Carola borde gjort, sitt still med ett skynke över huvudet och håll käften. Tack på förhand.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad du är arg!?

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter