Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 14 mars 2013
Ja, vad ska man säga.... Tänk vad många människor som tror sig veta saker om sjukvården och som ändå aldrig någonsin tagit reda på sanningen. Som stryker medhårs och är livrädda att den dystra verkligheten skall läcka ut till allmänheten. Det som på golvet kallas sanningen. Här är ännu ett försök till att visa hur inkompetent man kan vara som politiker. Ännu ett exempel på hur politiker ljuger om våran verklighet. Ett exempel på att de vägrar se, förstå och ta reda på. Att de inte bryr sig ett skit och inte är intresserade heller. För min del får ni mer än gärna tortera den här mannen mycket långsamt till döds, gärna under cirka 30-40 år, för det är väl så länge han borde ha att leva ungefär om man ser till en så kallade "biologiska åldern" och det är väl inte mer än rätt att se en människa enligt ett biomedicinskt synsätt som är så urbota inkompetent och rent ut sagt störd i huvudet 24/7. Man ska behandla folk som man vill bli behandlad själv. Är man ett as skall man för evigt betraktas och behandlas som ett sådant! Grattis till stjärnvinsten Lars Goedecke.

Se själva:

https://vardforbundet.se/Vardfokus/Webbnyheter/2013/Mars/Har-hanar-Skanepolitikern-sjukskoterskorna-pa-biva/


Ps. Moget av dig Lars Goedecke att gå mitt i en diskussion. Hur gammal sa du att du var? 3 år?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter