Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 14 juni 2011
Efter att ha använt flera olika designer och layouter i min blogg så har det nu blivit dags att förnya den än en gång! Denna gång har ansiktslyftet skapats genom bloggdesignprogrammet "Artisteer 3", som både finns som gratisversion och som betalversion. Betalversionen är utan reklam och innehåller fler möjligheter att ändra design, bakgrund, effekter och layout. Programmet kan användas till flera olika bloggtjänster och inte bara till Blogger för er som undrar.

Personligen använder jag mig av betaltjänsten för att slippa reklamen och dessutom få möjligheten att kunna göra min blogg så snygg som möjligt. För att få reda på helhetssynen på min blogg har jag därför även bestämt mig för att skapa en undersökning där läsarna får möjlighet att göra sina röster hörda. Ta vara på chansen att föra er talan, även om ni är nytillkomna läsare på bloggen, så att jag vet vad bloggen har för styrkor och svagheter samt hur den skall förbättras för alla läsare där ute.

Undersökningen kommer att pågå fram till 31/12 2011 av den anledningen att jag vill ge ER möjlighet att svara och för att i bästa fall få tillräckligt med svar/bedömningar inför 2012. Du hittar den högst upp i högerspalten.
Undrar ni något om Artisteer 3 eller har andra synpunkter är ni välkomna att komma med dem.

Här är länken till programmet för er som är intresserade av att veta mera: http://www.artisteer.com/

Om tre dagar börjar min semester!!

Ha det gött och trevlig läsning!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter