Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 17 juni 2011
Har precis kommit hem från sista kvällen på jobbet. Inte sista kvällen för alltid utan "bara" sista arbetspasset innan semestern. Min semester börjar nu, men på riktigt kan man nog inte säga att den börjar förens imorgon. Då skall jag upp för att dra till studion och lägga resten av basen på plattan. Efter det blir det lite småplock och massa packande inför London-resan med familjen som varar under några dagar.

Tills dess har alla i familjen blivit tilldelade varsin sevärdighet som vi skall läsa på och informera varandra om. Ett ganska smart och enkelt sätt för att få andra att bli intresserade och samtidigt får i alla fall jag en känsla av att tvingas läsa på sevärdighet. Ett ställe som jag inte kommer berätta för er innan resan, utan det får ni reda på när jag kommer hem igen, alltså någon gång under nästa vecka.

Det skall i alla fall bli riktigt roligt att få dra ut en sväng bort från arbetet och bara slappa en hel månad. Bara göra det man tycker för dagen. Förmodligen kommer det bli en visit på Emirates Stadium också, eller i alla fall en sväng förbi, utanför. Eventuellt skall vi se på en musikal också. Resten av resan avslöjas först när jag är på svensk mark igen. Massa bilder och omdömen utlovas i nästa veckas London-special!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sevärdighet? Du menar händelsevis inte sevärdhet?

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter