Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 4 januari 2010

Det började med att jag skapade ett band, en replokal, ett bandnamn och ordnade med en bandlogga.
Det slutade med att jag kickades från bandet, med motiveringar som ingen förstår.
Tänker dock inte gå in mer på detaljer än så.

Ni som inte hann höra oss eller se oss kan jag informera om att ni verkligen borde gjort det! Vi var inte bara grymma, vi var bäst! Klart att man kan säga att vi var grymma, eftersom vi faktiskt var det. I musikslaget kan jag jag stolt säga att vi var bäst av de 18 band som ställde upp i 2009 års musikslaget, även om vi kom 2:a. Varför?
Jo, för det första var vi grymma som fan. För det andra tyckte publiken bäst om oss, vilket märktes tydligt, då de krävde extranummer och deltog mest i vårat uppträdande än i alla de andras tillsammans, bland annat. För det tredje tyckte alla vi frågat att vi borde vunnit. För det fjärde ansåg TTELA att vi var PROFESSIONELLA och sist men inte minst fick vi samma priser som vinnarna. Varför detta då? Jo, självklart eftersom att chefen på P4 tyckte vi var så jävla grymma att han ville ha dit oss också. Vi borde alltså vunnit allt helt enkelt.

Dock påstår jag inte att de som vann var dåliga! De var däremot mer värda en andraplacering än vi var.

Kanske var lika bra att komma tvåa nu när jag obegripligt blev kickad?!

Personligen har jag aldrig spelat en gengre som jag älskat så mycket, som faktiskt slår mina tidigare band. Likaså bandmedlemmarna, måste jag säga. Synd att ni gjorde som ni gjorde...

Såhär i juletider är det dags att, något försenat, lägga upp en intervju med självaste jultomten!
http://www.youtube.com/watch?v=aZWtLt8sBIo

Avslutningsvis kommer lite trevligt julpyssel, också aningen försenat:
http://www.youtube.com/watch?v=GMjngNCMGKY&feature=related Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter