Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 13 januari 2010
Ännu ett år är har passerat, liksom ännu en julkalender. Jag har sett alla avsnitt i årets julkalender och tyckte den var väldigt bra över lag! Mycket bättre än förväntat och mycket bättre än de senaste årens kalendrar. Det verkar även som att de flesta ställer sig hysat positiva till denna kalender också, enligt min oerhört attraktiva och eftertraktade undersökning, där hela jag och två personer till har röstat. Tack för erat stöd, men synd att inte fler gör det när ni ändå är här och läser det jag skriver. God fortsättning! Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter