Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 22 december 2009
Det fanns en tid då alla jag kände pratade om Facebook. En tid då jag bestämt mig för att inte följa efter i något som kan liknas till den dragnigskraft som Spray eller Lunarstorm haft. Lunarstorm har jag dock aldrig varit ett stort fan av. Spray var något bättre när det var polulärt, men så kom det något nytt. Skulle jag jämföra dessa communities med varandra skulle Facebook tveklöst stå som ensam segrare i alla fall. Så kom den dagen då jag bestämde mig för att använda Facebook. Att ge det en chans. En tid då det fortfarande var på engelska... En tid innan det "nya" Facebook kom... En dag läste jag i världens genom tiderna sämsta tidning, Metro, att det finns en bra fördel med att vara medlem. Det går nämligen att skriva i statusen om man är i behov av hjälp och inte kan ringa någon. Så gjorde tjejen det stod om i artiklen, nämligen skrev följande; "Jag är fasthållen i min lägenhet mot min vilja ring 112", i sin status. Detta ledde till att ett par bussiga och hjälpte henne så att polisen kom till platsen. Mer står att läsa i artikeln för den som är intresserad. Bra att gå med i Facebook ur minst en synvinkel iaf! När jag ändå är igång tänkte jag informera er lite hur man skiljer på adjektiv, substantiv och verb, för er som inte lärt er det redan: Substantiv är ett ord du kan sätta "fan" eller "djävel" efter, t.ex. gubbdjävel, hammardjävel och klockfan. Adjektiv är ett ord som du kan sätta "skit" före, såsom; skitbra, skitsnygg och skitsnabb. Verb är ett ord du kan sätta "utav helvete" efter, exempelvis; åt utav helvete, sprang utav helvete och körde utav helvete. Tack och hej - Leverpastej [liver-past-day] Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter