Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 16 mars 2013
Som ni ser så stämmer även denna gång mina åsikter vad gäller våran kära arbetsgivare, NU-sjukvården. Tack TTELA för ännu ett offentligt bevis av vårat dagliga helvete.

http://ttela.se/nyheter/regionalt/1.2025866-personalen-vadjar-lyssna-pa-oss-

Ps. Skall även be att få tacka en anonym kommentar från en läsare till inlägget om sjukvårdspolitiken som inte kan något om BIVA, för tipset av denna länk.

Finns en till om detta gigantiska men sjunkande skepp, "den offentliga sjukvården" (som ingen vill betala för);
http://ttela.se/asiktdebatt/ledare/1.2026283-larmen-ljuder-tatt-pa-nal

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter