Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 10 december 2012

Nu på lördag (den 15 december) är det final i Musikslaget 2012. Tidigare skrev jag att vi skulle lottas mot den andra 3:an från semifinal 1 om en plats i finalen. Denna lottdragning vann vi och skall alltså spela sist i finalen.
Här är lite övrig information:

Spelschema:
1. The Vile
2. Primary Colours
3. Falls of Mimir
4. Afterburner
5. RAVAGED

Biljettpriser för medlemmar i MFTOR 30:-/person. Annars 40:-.
Biljetter köpes endast på plats i dörren samma kväll.

Evenemanget äger rum på N3's Klubbscen i Trollhättan.

Portarna öppnas 18.30 och alla band har omkring 20 minuter vardera på scenen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter