Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 21 december 2012
Idag kommer jorden att gå under, vilket säkert många redan känner till. I alla fall om man skall tro Mayafolket. Då jag har jobbat inatt på min kära intensivvårdsavdelning så har jag inte hunnit blogga om detta förens nu. Men som det verkar för närvarande så har det inte hänt så mycket än så länge.. Eller har det?
Jorden kanske har börjat gå under redan, bara det att sverige kommer gå under sist? Vem vet. Jag tror iallafall att jorden kommer att gå under. Lite roligt att få äran att vara med om en sådan stor dag! =)

Detta firar vi med låten END OF TIME med Stefan Elmgren´s Full Strike. (För övrigt en av Emma Sofie Fredrikssons favoritlåtar. En annan är With Or Without You med U2, fast det är en annan historia).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter