Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 9 december 2012
Igår kväll kom en resumé från Darin's dag på tv i avsnitt 7 från Så Mycket Bättre. Man fick då, liksom i alla andra fall, hänga med tillbaka i hans barndom, uppväxt och karriär. Jag har tidigare inte varit så intresserad av denna herre, då han i mina ögon alltid ansetts som en flickidol som inte jag har något att göra med. Hans låtar har jag inte brytt mig om. Men under årets upplaga av Så Mycket Bättre måste jag dock erkänna att han har vuxit mycket i mina ögon. Han är så mogen, jordnära, väluppfostrad, ordentlig, rak, öppen, ärlig, smart och framför allt  ödmjuk! Han är en stjärna, en förebild, han vet om det, men han är samtidigt ödmjuk. Fantastiskt hur en så ung människa som han kan ha så många vuxna egenskaper och ligga före många 35-55 åringar i utveckling, mognad och förstånd.

Gillar även de andra deltagarna (förutom Sylvia) vad gäller deras beteende osv, men Darin är lite av en klass för sig. 

Skall slutligen även hylla progam idén Så Mycket Bättre, som bygger på ett fantastiskt koncept; måltider, musik, självbiografier och tolkning av varandras låtar. Låtar man aldrig hört. Artister man aldrig tyckt om. Så Mycket Bättre är programmet som får din musikalitet att utvecklas och växa mot onanade höjder.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter