Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 7 maj 2012


Som en del av er säkert känner till så har jag valt att göra en separat blogg om mitt band, som då blev ravagedband.blogspot.com, istället för att skriva om detta här på Echoes Of My Thoughts. På grund av att det blir rätt mycket merjobb att ha två bloggar samt att ha för många sidor som har med bandet att göra så blir detta en väldigt opraktiskt lösning i längden. Förmodligen kommer det att finnas någon form av blogg eller mer uppdaterat nyhetsflöde om bandet i framtiden, men det är i dagsläget oklart när och på vilket sätt detta kommer ske. Fortfarande finns det möjlighet för er läsare och fans/följare av Ravaged att läsa om oss i denna bloggen, eftersom bandet fortfarande är en del av mig, fast då endast inlägg på svenska.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter