Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 7 maj 2012
Dags att skriva ett kort inlägg om en av de absolut bästa media-beställnings-hemsidor på nätet, nämligen CDON.COM. Varför vill jag nu hylla denna sida?!

* De har riktigt bra service. Aldrig några problem.
* Mycket bra koll på sina beställningar och varorna kommer alltid i tid. Kort leveranstid.
* Stort utbud av varor vad gäller spel, musik, film, litteratur, elektronik och så vidare.
* Varor till vettiga pris och man får det man betalar för (är det dyrare så är det även bättre kvallité).
* Sällan förseningar på beställningar.
* Mail skickas ut när du kan beställa en vara du har "bevakat" på hemsidan.
* Många bra rabatt-erbjudanden till trogna kunder. Studenterbjudanden, inklusive fri frakt.
* Med mera.... Listan kan göras lång!

Jag har handlat av dem flera gånger per år under 5-6 års tid och alltid har det funkat. Har du inte beställt av dem tidigare, ge dem en chans, för du blir inte besviken!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter