Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 20 maj 2012
Ovanstående är ett uttryck som en av mina aningen äldre arbetskamrater uttryckte sig om för ett par månader sedan i ett visst sammanhang. Det var nämligen så att jag pratade om en tjej jag är mycket intresserad av som beter sig lite "veligt". Min kollega kallade den här tjejens beteende som att hon inte visste om hon var kåt eller kissnödig. "Jag vet själv hur man var i den åldern. Man hade inte koll på någonting" fortsatte hon.

Uttrycket tyckte jag lät lite lustigt till en början, men allt eftersom tiden har gått och man har hamnat i liknande situationer så har jag upptäckt att det är rätt många tjejer som är yngre än mig som inte vet vilket av dem de själva är. Ena dagen är de mycket intresserade av att prata, att träffas och att umgås men nästa dag svarar de inte ens på sms. Ena dagen säger de att jag vill gärna träffa dig, bla bla bla, men när man väl frågar vilken dag vi ska träffas, så får man inget svar. Jävligt knepigt. Jag har hur många exempel som helst på detta, men orkar inte ta upp alla just nu. 

Är du tjej och runt 17-25 år och känner igen dig i det här, var snäll och berätta vad det är som är så svårt?! Jag har lite svårt att förstå ert varannan-dag-beteende.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter