Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 14 maj 2012
Nu har äntligen biljetterna till årets Knorrfest i Trollhättan släppts! För er som inte känner till evenemanget särskilt väl, kan jag informera om att det är en heldags festival i hårdrock/rock/punk -ens tecken. Det kommer vara 10 band som lirar sammanlagt, där lokala förmågor blandas med andra band från olika delar av Sverige. Självklart kommer mitt eget band Ravaged att lira och våra headlines för årets festival är inga mindre än Skitarg och Raubtier!

Festivalen äger rum den 28 Juli 2012 och beräknas hålla på från omkring 13.00 till 01.30. Alkoholförsäljning, käk, vakter, baja-major och allt annat som hör festivaler och sommaren till kommer att finnas på plats.

Biljetterna köpes lättast på 
http://www.tickster.com/sv/events/exzft4t6db51yfz och priset i sig kommer vara billigare via den sidan, än vad de kommer vara i "luckan", så hur länge vågar du vänta? Dessutom säljs endast 1.000 biljetter, varför du skall vara ute i god tid!

Mer info om festivalen, kartor, band, set-list, etc finns på www.knorrfest.com 

Välkommen!!

1 kommentarer:

Anonymous sa...

Jag som trodde det var 28 juli...

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter