Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 24 mars 2014
Det är rätt vanligt förekommande på sociala forum som exempelvis Facebook, med massa olika bilder som har ett budskap eller ett beteende. Det kan vara att man skall klicka "Like" på en bild av en mobiltelefon som man får i huvudet när man klickar på den och lite allt möjligt. Det är beteenden som väldigt många människor har och känner igen sig i, tror jag, utan att ha gjort någon större forskning i ämnet.

En bild som dök upp på Facebook idag var följande:


Fan vad löjlig man känner sig att man ska behöva sträcka sig så jävla mycket för att slippa gå upp ur sängen, när du i själva verket ändå tvingas röra dig/sträcka på dig så pass mycket att du ändå helt måste byta ställning och lägga dig på nytt. Undra varför man gör så? Är vi människor så dåliga på att bedöma avstånd att vi på fullaste allvar tror att saker befinner sig närmare än de är? Precis som man tror i hjärnan att det ska gå och slicka sig själv på armbågen, men rent fysiskt är det totalt omöjligt att genomföra en sådan rörelse.

Vad tror ni? Gör ni också likande som på bilden ovan?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter