Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 8 mars 2014
Härom dagen var de dags att dra sig till Göteborg och se på den svenska-talande versionen av filmen "Frost" (Frozen). En berättelse om prinsar, prinsessor, kärlek, slott, glädje och spänning! Jag skall inte gå vidare in på handlingen, utan mer skriva lite kort om själva upplevelsen.

Filmen är animerad, för er som inte känner till detta. Den finns även i 3D, men vi valde att se den på vanligt sätt, utan brillor och med den svenska översättningen. Spontant kunde man tro att det skulle vara jag och min polare Björkman som skulle sitta ensamma i salongen med 150 högjudda barn. Så var dock inte fallet, även om många tillhörde den yngre generationen.

Hur som helst så måste jag säga att filmen var helt otroligt bra! Mycket mycket välgjord, förmodligen den bästa och mest välgjorda filmen av Disney sedan Lejonkungen och Bambis dagar! Det som framförallt var ett extra plus i detta var att alla ansiktsuttryck var väldigt verkliga. Jag kände mig påverkad av deras sinnesstämningar och känslor, fast dem var animerade. Så vad ni än tycker om animerade filmer så måste jag bara säga att denna filmen skall ni bara se! Oavsett eran inställning! Den är superbra, välgjord och underhållande på alla plan. Mycket humor, kärlek och spänning, trots sin overklighet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter