Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 18 mars 2014
Det finns en genre som inte är som alla andra. Den heter Metal!
Den gör mig så jävla lycklig och välmående alltså. Jag gillar mestadels Power Metal och Heavy Metal med olika undergenre, men även tyngre Metal är underbart. Framförallt med falsettsångare.

Till alla er som också älskar Metal så skall jag nu länka min Spotify-lista "Star Metal" till er. Den inkluderas helt enkelt utav alla grymma Metal-låtar som jag har gett en stjärna på andra listor jag har. Denna Star Metal lista är därmed det bästa av det bästa vad gäller min musiksmak inom hela Metal-genren. Det finns många fler, men denna listan är grym! Många av låtarna är ganska nyupptäckta för mig dessutom, så det är en färsk lista vi snackar om.


Lyssna och njut! Please Follow! 

Star Metal



Skriv gärna vad ni tycker här nedanför och dela med er till era vänner. Hoppas jag har några låtar på min lista som du aldrig hört och som jag kan få dig att älska?! Kanske till och med att du kan få ett helt nytt favoritband på detta sätt?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter