Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 13 april 2013
Som jag skrev i senaste inlägget, som inkluderas av en massa länkar, till en man/hemsida, som driver frågor om att neka nedskärningar i vården. Som jag skrev då så kommer det senare att bli en bok om dessa brister i den offentliga sjukvården. Här är en länk om deras arbete, om boken och om verkligheten!
Ta del av den!

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/blekingenytt/vardens-forfall-blir-bok-1

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter